الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

Elena my little angle

بدون عنوان

1394/2/27 23:43
نویسنده : سالومه
465 بازدید
اشتراک گذاری

النا نازنین دختر مامان

خیلی خیلی وقته نبومدم برات بنویسم ...مامان حسابی مشغول مامانی کردن برای شماست و وقتش خیلی کمه.

گل زیبای من شما تا ۲۰ روز دیگه ۲ ساله می شی؛ سالی که گذشت پر بود از شگفتی هایی که آفریدی و سرخوشی ولذتی که به واسطه بودنت در وجود همه ما ایجاد شد.

تو توی سالی که گذشت توانایی راه رفتن، حرف زدن، مهارت غذا خوردن، تا حدی لباس پوشیدن ، کمی انگلیسی، کلی کلی کلی شعرهای قشنگ و گفتن دوستت دارم!!  رو پیدا کردی

موهای زیبات بلند شدن تا میان کتف هات و قدت اندازه یک بچه ۳ ساله شده..اونقدر آرام و فهیم و فکور هستی که خدا می دونه البته بسیار هم شاد و سرزنده و بازیگوشی و با بلا گری هات هم دلم رو شاد می کنی و هم گاهی کلی خسته می کنی من رو

مامان اشی و آدا همیشه در کنارت هستن و بابا علی هم عاشق دختر نازدونه شه...اونقدر به همه عشق می دی که نمی شد عاشق نشد.

تقریبا کامل حرف می زنی

از ۱۶ ماهگی حرف زدن رو شروع کردی و در  ۲۲ ماهگی زمان افعال رو کاملا صحیح می گفتی. از الفاظ ارتباطی مثل ولی و شاید و فقط و همیشه و ...خیلی خوب استفاده می کنی

ای بی سی رو تقریبا تا آخر می خونی

اعضای صورت و دست و پا رو به انگلیسی می دونی

از ۱-۵ تو انگلیسی می شمری

کمی شعر انگلیسی هم بلدی بخونی

 

نقاشی و کارهای هنری ت فوق العاده هستن و خیلی مستعدی...واست توی خونه خمیر درست می کنم و دوست داری بشینی کلی خمیر بازی کنی...کلاس سفال هم می ری و اون رو هم خیلی دوست داری

دوتا دوست خوب داری: سروش و رها که هر دو رو هم خیلی دوست داری و زیاد حرفشون رو می زنی

غذاهای مورد علاقه ت به ترتیب: آلبالوپلو، زرشک پلو با مرغ ریش و لوبیا پلو هستن

از ماکارونی و الویه خوشت نمی یاد..هندونه هم دوست نداری!!!

به توت فرنگی می گی توت تخری!!!! بهت می گم بگو نخود فرنگی می گی...بگو توالت فرنگی می گی ولی توت فرنگی رو نه!!!

به من می گی ماما شالی یا ماما چالی!!!

یه کمی ر و ل می گی

یه کوچولو سین رو هم تک زبونی می گی گاهی

عروسک های مورد علاقه ت اسماشون هست: نفس، آلیسا، جودی که با اینا می خوابی و پا می شی و کلاس می ری

درکت بی نظیره...همه چیز رو می فهمی...مثل یه آدم بزرگ دانا هستی توی بدن یه بچه کوشوووولو

خدا رو شکر و سپاس به خاطر بودنت نازنین دختر من...نظر لطف او بوده که من به عنوان مادرت انتخاب شدم امیدوارم لایق باشم و تو رو خوب پرورش بدم 

عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آنيتا
28 اردیبهشت 94 22:02
سلام عزیزم مطلب گذاشتم نظر یادت نره