الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

Elena my little angle

۳ سالگیت مبارک

1395/3/16 11:15
نویسنده : سالومه
317 بازدید
اشتراک گذاری

النای نازنینم

دختر بی همتای من

امروز تو سه ساله می شی

و من هر روز و هر ساعت و هر دقیقه به وجودت بیشتر و بیشتر افتخار می کنم

از اینکه بی نهایت قشنگ حرف می زنی

بی نهایت مهربون و عزیزی

بی نهایت شیرین و خوش زبان و طنازی

از اینکه دنیای مامان رو با خنده های ناز و شیرینت پر از شادی می کنی

از اینکه با تو دوباره دارم کودکی ای رو که به فراموشی سپرده بودم تحربه می کنم 

از اینکه در کنارت به دختر بچه ۳ ساله ای تبدیل می شم که فریاد شادی می زنه و بی خیال و رها می خنده

افتخار می کنم به اینکه مادرت هستم دختر زیبا و آرام من

فرشته ای که به لطف خدا به من سپرده شدی

عاشقانه دوستت دارم

تولدت مبارک نازنین دخترم

پسندها (1)

نظرات (1)

فاطمه مامان حسنا جون
16 خرداد 95 12:19
سلام در روايت اومده وقتي فرزند شما سه ساله شد از او بخواهيد 7 مرتبه بگويد: لا اله الا الله موفق باشيد. تولدش مبارك