الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

Elena my little angle

2 سال و 4 ماهگی

1394/7/20 9:28
نویسنده : سالومه
546 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز نازنین مادر

الان پشت میزم سرکار نشستم و بعد از مدتها اومدم اینجا تا چیزی بنویسم. کلی تغییرات توی این چهارماه گذشته توی زندگی ما اتفاق افتاده. مهمترینش اینه که مامانی برگشته سرکار و شما پیش مامان اشی توی خونه می مونی.

عشق مادر دلم برات خیلی تنگ می شه این روزا و تو خیلی روز به روز داری رشد می کنی و بالنده می شی...اونقدر عالی حرف می زنی که نمی تونم وصف کنم...مثل یه آدم بزرگ حرف می زنی و فکر می کنی و منطق داری...هیچکسی (شاید غیر از من) از پس منطقت بر نمی یاد خوشگلم و آدم رو توی بحث شکست می دی..

قدت 98 سانت و وزنت 14 کیلوه..موهات بلند تا وسط کمرت..ناز و زیبا و تو دل برو و عشق عشق عشق مامان و بابایی تو نازنین من.

چند روزی رفتی مهد و دوست نداشتی..مشاورت می گه هنوز برات زوده و تا 3 سال باید صبر کنیم

کاملا به جیشت مسلط شدی و داری سعی می کنی بری روی لگن کارت رو بکنی...البته حالا حالا مونده تا به اونجا برسی

خلاصه که نازنین دختر من داری بزرگ می شی ..سلامت و خوشبخت باشی

مامانت که عاشقته محبت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)