الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

Elena my little angle

7 روز تا یکسالگی تو

1393/3/10 6:38
نویسنده : سالومه
656 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی من

روز شماری می کنم برای تولدت

1 ساله که بشی دیگه رسما از دنیای نی نی ها در می یای و خانومی می شی واسه خودت خوشگلم

این روزا فهم و درک و توانایی هات روز به روز داره شکوفاتر می شه و شیرین تر و دوست داشتنی تر می شی

خاطرات پارسال وبلاگ رو که می خونم اشک از چشمام جاری می شه

چه روزایی بود اون روزا، پارسال همین موقع ها ، اونهمه بیم و امید و انتظار ، اونهمه علامت سئوال، چقدر شک داشتم به خودم و تواناییم در بزرگ کردن تو

این روزا ولی مامانی شدم با اعتماد به نفس..یکسال با تو بودم و کلی با هم بالا و پایین شدیم، کلی سختی به خاطر آلرژی تو کشیدیم ، سال عجیب و غریبی برای من و بابایی هم بود 

اما سربلند از همه اینها اومدیم بیرون و حالا تو داری چهار دست و پا و کمی هم تاتی کنان وارد یکسالگیت می شی 

خیلی دوست دارم فرشته کوچولوی من

پسندها (2)

نظرات (2)

شقایق
10 خرداد 93 22:55
جیگرشو بره خاله نزدیک تولدشههههه بوووس خاله
مامانِ بهار
16 خرداد 93 17:05
تولدت مبارک عزیزممممممممم